К основному контенту

                                                                         Lesson 79

                                                        Unit 8. Body!

Тіло!
(20.05.2021)

    1.     Greetings (Вітання)

Sing a song!  (Заспівай пісенькy!)

Click on the link.  (Натисни на ссилочку!)

1) https://www.youtube.com/watch?v=hq3yfQnllfQ

2. Speaking Warming-Up (Мовна розминка)

1) What day is it today?

2) Is it Monday today?

3) What is your favourite day?

4) What season is it now?

5) Is it winter now?

6) What is your favourite season?

7) How is the weather like today?

8) Do you like the weather today?

9) - What colour are the trees?

- The trees are green.

10) What colour is the grass?

- The grass is green.

Тренуємо нові запитання: 

 Watch this video: 

https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

1) - What can you do? (Що ти можеш робити?)

- I can swim. (Я можу плавати.)

 Watch these videos: 

https://www.youtube.com/watch?v=Z0x95qiDKeg

https://www.youtube.com/watch?v=Z0x95qiDKeg

2) - Can you run? (Ти можеш бігати?)

- Yes, I can. I can run. (Так, я можу)

- No, I can't. I can't run.(Ні, не я можу)

https://www.youtube.com/watch?v=GIhWrGHCJl4

3. Вивчення нової лексики:

Vocabulary:

 Watch this video: 


1. to jump- стрибати
2. to swim- плавати
3. to ride a bike  - кататися на велосипеді
4. to read - читати
5. to fly - літати 
5. to play the guitar -  грати на гітарі
6. to sing a song - співати пісню
7. to dance - танцювати
8. to dive - пірнати
9. to cook - готувати
10. to read - читати 
11. to write- писати
12. to walk - гуляти
13. to love - любити, кохати

4.  Reading.  (Читання)

Cool reader 2. Читайлик 2. Tasks 18-19 p. 7 (Завдання 18-19 ст. 7)




5. Рекомендовані тренувальні вправи:
1) Повторити дієслова.

2)  Переглянути знову усі відео ( бажано по декілька раз).

3)  Виконуємо зазначені завдання з Читайлика 2:

Cool Reader 2. Читайлик 2. Task 18-19, p. 7 (Завдання 18-19 , ст. 7 ) :

Звернути увагу на такі вправи:

Впр.18, ст. 7 - скласти 5 речень та записати їх у зошит.

Наприклад: I have a red apple. 

4) Прописати текст про Тома у зошит і готуємо його на контрольний диктант на наступний тиждень.









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

                                                                            Lesson 20 Toys (23.11.2020)       1.       Greetings ( Вітання) Sing a song!   (Заспівай пісенькy!) Click on the link.   (Натисни на ссилочку!) 1)  https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU    2.   Повторюємо  слова: Vocabulary: ( Словник:) 1. long - довгий 2. short - короткий, низький 3. beautiful - красивий 4. ugly- потворний, негарний 5. old - cтарий 6. new - новий 7. big- великий 8. small - маленький 3. Описуємо улюблену іграшку за зразком: SB Ex. 2, p. 43 (Підручник, вправа 2, ст. 43) My favourite toy is my monster. It is green. It is beautiful and new. It is big and short. 4.   Тренуємо і повторюємо запитання та відповіді: SB Ex. 2, p...
Доброго дня! Пропоную перелік цікавих відео з тренувальними вправами  для кращого вивчення нових слів та засвоєння теми "My House/ My Flat". 1) https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8 2)   https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=m27Cck_LGHc 2)  https://www.youtube.com/watch?v=QP2mM3PPgXY 3)  https://www.youtube.com/watch?v=cCn-1o5T_Yk Rooms in the House Vocabulary Rooms in the House Living room  – the main room in a house where people relax, watch television, … Bathroom   – a room where there is a bath or shower, a basin, and sometimes a toilet Kitchen  – the room where you prepare and cook food Bedroom  – a room for sleeping in Garden  – the area of land next to a house, where there are flowers, grass, and other plants, and often a place for people to sit Garage  – a building for keeping a car in, usually next to or attached to a house Rooms in the House Vocabulary – Image ...
18. 05. 2020 Good afternoon, dear kids and parents! Доброго дня, любі діти та батьки! Student's Book p. 25 (Працюємо з підручником на сторінці 2 5 )                                                            My Home Task B. Grammar. ( Граматика ) Complete the sentences with the Present Simple Tense and the Present Continuous Tense of the verbs in brackets .  ( Складіть речення дієсловами у дужках у Теперішньому простому часі та Теперішньому тривалому часі) Task С . Write the Past Simple of these verbs. ( Напишіть ці дієслова у Минулому простому часі )  Task D. Complete the paragraph with the Present Simple and...