К основному контенту

                                                                           Lesson 69

                                                        Unit 7. Get dressed!

Одягайся!
(22.04.2021)

    1.     Greetings (Вітання)

Sing a song!  (Заспівай пісенькy!)

Click on the link.  (Натисни на ссилочку!)

1) https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

2. Speaking Warming-Up (Мовна розминка)

1) What day is it today?

2) Is it Monday today?

3) What is your favourite day?

4) What season is it now?

5) Is it winter now?

6) What is your favourite season?

7) How is the weather like today?

8) Do you like the weather today?

Vocabulary:

1. jeans - джинси
2. a sweater- светр
3. a jacket - жакет, куртка
4. a cap - кепка
5. a skirt - спідниця
6. shorts - шорти
7. socks - шкарпетки
8. a T-shirt - футболка
9. trousers (BrEn)-брюки
10. pants (AmEn) -брюки

  3. Повторити нові  слова і дивимося нове відео:

1) Watch these videos: 

1 ) https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U

2)https://www.youtube.com/watch?v=lv6AQ3BiT0Q

3)https://www.youtube.com/watch?v=KFQxBCvgx70

4)https://www.youtube.com/watch?v=_Y_fNXEu0tA

5)https://www.youtube.com/watch?v=xvQOUNQTSS0

Watch these new videos:

1)https://www.youtube.com/watch?v=FIo1_1-xg60

2)https://www.youtube.com/watch?v=gQGwp7iNRCE

4. Тренуємо  запитання та відповіді:

1) - What is this ? (Що це?)

 This is a cap. ( Це кепка.)

 2) - What are these? (Що це?)

These are shorts. (Це шорти.)

3) -Do you like my sweater? (Тобі подобається мій светр?)

- Yes, I do. I like your (твій, Ваш) sweater. 

- No, I do not. I do not like your sweater.

4) - What are you wearing today? (У що ти одягнений/одягнена сьогодні?)

- I am wearing a sweater and jeans today. (Я одягнена у світер та джинси сьогодні.)

https://www.youtube.com/watch?v=KFQxBCvgx70

5) - Are you wearing jeans today? - (Ти одягнений в джинси сьогодні?)

- Yes, I am.

- No, I am not.

5. Speaking. 

Складаємо усно речення з новими словами з Читайлика ст. 15, впр. 61.



have...- У мене є, я маю....

have a big clock. - У мене є великий годинник.

Якщо 3 особа однини, а саме he (він),  she (вона), it (воно) ми замінюємо have на has. 

Tom has a desk. - Том має парту.
Ann has a sock. - Аня має шкарпетку.
The cat has a kitten. - Кішка має кошеня.

6. Reading.  (Читання)

Cool reader. Читайлик. Tasks 65-66, p. 15 (Завдання 65-66 ст. 16 )

Увага! Як правильно працювати з вправою через риску!

1) Спочатку читаємо англійські слова зліва і читаємо переклад цих слів українською. Таким чином, діти повторюють слова.

2) Закриваємо праву частину вправи і перекладаємо слова на українську мову.

3) Закриваємо ліву частину вправи і перекладаємо слова на англійську мову. 

6. Рекомендовані тренувальні завдання.

1) Переглянути усі відео. 

2) Повторити  слова:

1. jeans - джинси
2. a sweater- светр
3. a jacket - жакет, куртка
4. a cap - кепка
5. a skirt - спідниця
6. shorts - шорти
7. socks - шкарпетки
8. a T-shirt - футболка
9. trousers (BrEn)-брюки
10. pants (AmEn) -брюки

3) Тренуємо запитання та відповіді:

1) - What is this ? (Що це?)

 This is a cap. ( Це кепка.)

 2) - What are these? (Що це?)

These are shorts. (Це шорти.)

3) -Do you like my sweater? (Тобі подобається мій светр?)

- Yes, I do. I like your (твій, Ваш) sweater. 

- No, I do not. I do not like your sweater.

4) - What are you wearing today? (У що ти одягнений/одягнена сьогодні?)

- I am wearing a sweater and jeans today. (Я одягнена у світер та джинси сьогодні.)

5) - Are you wearing jeans today? - (Ти одягнений в джинси сьогодні?)

- Yes, I am.

- No, I am not.

6) Виконуємо зазначені завдання з Читайлика:

Tasks 65-66, p. 15 (Завдання 65-66, ст. 16 )

Буду перевіряти переклад з української мови на англійську Впр. 66, ст. 16!

7) На диктант виноситься Впр. 63, ст. 16 із Читайлика.

                                             (диктуватиму анг. мовою)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

                                                                            Lesson 20 Toys (23.11.2020)       1.       Greetings ( Вітання) Sing a song!   (Заспівай пісенькy!) Click on the link.   (Натисни на ссилочку!) 1)  https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU    2.   Повторюємо  слова: Vocabulary: ( Словник:) 1. long - довгий 2. short - короткий, низький 3. beautiful - красивий 4. ugly- потворний, негарний 5. old - cтарий 6. new - новий 7. big- великий 8. small - маленький 3. Описуємо улюблену іграшку за зразком: SB Ex. 2, p. 43 (Підручник, вправа 2, ст. 43) My favourite toy is my monster. It is green. It is beautiful and new. It is big and short. 4.   Тренуємо і повторюємо запитання та відповіді: SB Ex. 2, p...
Доброго дня! Пропоную перелік цікавих відео з тренувальними вправами  для кращого вивчення нових слів та засвоєння теми "My House/ My Flat". 1) https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8 2)   https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=m27Cck_LGHc 2)  https://www.youtube.com/watch?v=QP2mM3PPgXY 3)  https://www.youtube.com/watch?v=cCn-1o5T_Yk Rooms in the House Vocabulary Rooms in the House Living room  – the main room in a house where people relax, watch television, … Bathroom   – a room where there is a bath or shower, a basin, and sometimes a toilet Kitchen  – the room where you prepare and cook food Bedroom  – a room for sleeping in Garden  – the area of land next to a house, where there are flowers, grass, and other plants, and often a place for people to sit Garage  – a building for keeping a car in, usually next to or attached to a house Rooms in the House Vocabulary – Image ...
18. 05. 2020 Good afternoon, dear kids and parents! Доброго дня, любі діти та батьки! Student's Book p. 25 (Працюємо з підручником на сторінці 2 5 )                                                            My Home Task B. Grammar. ( Граматика ) Complete the sentences with the Present Simple Tense and the Present Continuous Tense of the verbs in brackets .  ( Складіть речення дієсловами у дужках у Теперішньому простому часі та Теперішньому тривалому часі) Task С . Write the Past Simple of these verbs. ( Напишіть ці дієслова у Минулому простому часі )  Task D. Complete the paragraph with the Present Simple and...