К основному контенту


1
5. 05. 2020
Good afternoon, dear kids and parents!
Доброго дня, любі діти та батьки!
Student's Book p. 24
(Працюємо з підручником на сторінці 24)
                                                          My Home
Task А. Vocabulary. (Словничок)
Find the stickers. (Знайдіть наклейки )

Task B. The words in bold are wrong. Write the correct words.
(Слова, що виділені жирним шрифтом – невірні. Напишіть правильні слова)


 Task C. Complete the paragraph with these words.
(Складіть абзац цими словами)

Task D.  Match the opposites.
(З’єднай слова протилежні за значенням)

Task A. Grammar. (Граматика)
Put the adverbs of frequency in brackets in the correct place.
(Поставте прислівники частоти  у дужках у правильне місце)


Чомусь прислівники часу плутають з прислівниками частоти, хоча прислівники часу відповідають на питання When? (Коли?), А прислівники частоти відповідають на питання How often? (Як часто?).
Прислівники частоти отримали свою назву від слова frequent – частий, відповідно ця група прислівників називається Adverbs of Frequency. Прислівники частоти (або частотності) діляться на дві великі групи: прислівники визначеною частоти (definite frequency) і прислівники невизначеною частоти (indefinite frequency). Прислівники обох груп відповідають на одне і теж питання: How often?
Отже, багато хто вважає, що прислівників частоти небагато. Найбільш поширені прислівники невизначеної частоти часто представляють і вивчають у вигляді шкали, на якій відображається різниця між ними. Частота виконання дії представлена в процентному співвідношенні:


Homework 
1) Workbook p. 19 (to write)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

                                                                            Lesson 20 Toys (23.11.2020)       1.       Greetings ( Вітання) Sing a song!   (Заспівай пісенькy!) Click on the link.   (Натисни на ссилочку!) 1)  https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU    2.   Повторюємо  слова: Vocabulary: ( Словник:) 1. long - довгий 2. short - короткий, низький 3. beautiful - красивий 4. ugly- потворний, негарний 5. old - cтарий 6. new - новий 7. big- великий 8. small - маленький 3. Описуємо улюблену іграшку за зразком: SB Ex. 2, p. 43 (Підручник, вправа 2, ст. 43) My favourite toy is my monster. It is green. It is beautiful and new. It is big and short. 4.   Тренуємо і повторюємо запитання та відповіді: SB Ex. 2, p. 42 (Підручник, вправа 2, ст. 42)  А також повторюємо: 1) - What is it? (Що це?) - It is a doll.  2) -  What colour is the train? - It is blue.   3) - What do you have? (Що у тебе є?) - I have a doll. (У мене є лялька.) 4) - What is your favourite toy? (Яка твоя улюблена і
Доброго дня! Пропоную перелік цікавих відео з тренувальними вправами  для кращого вивчення нових слів та засвоєння теми "My House/ My Flat". 1) https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8 2)   https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=m27Cck_LGHc 2)  https://www.youtube.com/watch?v=QP2mM3PPgXY 3)  https://www.youtube.com/watch?v=cCn-1o5T_Yk Rooms in the House Vocabulary Rooms in the House Living room  – the main room in a house where people relax, watch television, … Bathroom   – a room where there is a bath or shower, a basin, and sometimes a toilet Kitchen  – the room where you prepare and cook food Bedroom  – a room for sleeping in Garden  – the area of land next to a house, where there are flowers, grass, and other plants, and often a place for people to sit Garage  – a building for keeping a car in, usually next to or attached to a house Rooms in the House Vocabulary – Image
                                                                             Lesson 9  Off we go! (Поїхали!) Revision - Повторення (14 . 10. 2022) 1. Speaking Warming-Up (Мовна розминка) https://wordwall.net/uk/resource/36643041 https://wordwall.net/uk/resource/36643435   Watch  the video: https://www.youtube.com/watch?v=Ja0xp2j_JhM 2. Vocabulary  ( Словник ) 1)  https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/ 2)  https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/ 3)  https://www.gamestolearnenglish.com/vocab-game/ 3. Grammar (Граматика) Grammar Test                https://wordwall.net/uk/resource/36833598 4. Reading ( Читання) https://wordwall.net/uk/resource/36832024 5.Writing (Письмо)    https://wordwall.net/uk/resource/36834064    5   . Готуємося до діагностичної контрольної роботи!!! 1. Повторити слова у SB p.82 2. Повторити навчальні відео по граматиці і виконати усі вправи по силкам. Звернути особливу увагу на граматичний тест. 3. Готувати слова з   SB p. 82 на письмо. Прохання